جذب ترافیک هدفمند طبیعی دشوار است. و جذب ترافیک هدفمند برای درخواستهای رقابتی تجاری ، برای بسیاری از شرکتهای کوچک و متوسط به یک کار غیرممکن تبدیل شده است. اگر پنج نفر در کارگاه خود دارید ، از بارهای آنلاین آنلاین که راهنماهای جامع و نظرات مصرف کننده را منتشر می کنند را امتحان کنید. و در اینجا بد شانس است: کارکنان ستون های فرمان را کاملاً ترمیم می کنند و سیستم تعلیق را تنظیم می کنند ، اما وقت خود را برای نوشتن مقاله در این باره ندارید.

از این وضعیت راه های مختلفی وجود دارد. یکی از آنها جذب ترافیک هدفمند با استفاده از تبلیغات گوگل ادوردز است. این راهنما نحوه کار با Google AdWords را به شما نشان می دهد: بزرگترین سرویس تبلیغاتی موتور جستجو در جهان.

تبلیغات گوگل ادز چیست؟

27 ژوئن 2018 گوگل از تغییر نام AdWords در Google Ads خبر داد. Google همچنین کمپین های هوشمند (کمپین های هوشمند) را معرفی خواهد کرد ، که به گزینه پیش فرض تنظیم تبلیغات تبدیل می شود. تبلیغ کننده می تواند نتیجه مطلوب تبلیغات را انتخاب کند: تماس تلفنی ، بازدید از فروشگاه آفلاین یا سفارشات آنلاین. و تبلیغات گوگل با استفاده از هوش مصنوعی ، دستیابی به نتایج با بهترین قیمت را تضمین می کند.

این نوآوری ها فقط اعلام شده است ، بنابراین نمی توان آنها را آزمایش کرد. گوگل قول می دهد از 10 ژوئیه به طور رسمی از انواع جدید مبارزات انتخاباتی رونمایی کند.

نکاتی جالب در مورد تبلیغات کلیکی گوگل

سیستم تبلیغات کلیکی گوگل متعلق به بزرگترین موتور جستجوی جهان است. گوگل به طور فعال برای رهبری در بازار جستجوی مأموریت می جنگد و از اکتبر سال 2017 تقریباً نیمی از جستجوهای کاربران را ارائه می دهد. مشتریان ادوردز گوگل با تنظیمات پیشرفته برای هدف گذاری ، بودجه ریزی ، راه های نمایش تبلیغات و سایر پارامترهای تبلیغات تبلیغاتی ، به یک بستر کاربردی و فناوری دسترسی دارند.

تبلیغ کنندگان به دلیل ویژگی های زیر باید به تبلیغات در گوگل توجه کنند:

  • مدیریت آسان کمپین. به لطف یک رابط کاربری راحت و شهودی ، شما نیازی به دانش خاصی ندارید تا با سیستم تبلیغاتی متنی گوگل کار کنید.
  • امکان جذب سریع اولین بازدید کنندگان هدفمند به سایت. تنظیم اولین تبلیغات تبلیغاتی شما معمولاً بیشتر از یک ساعت طول نمی کشد.
  • تنظیمات بودجه انعطاف پذیر. تبلیغ کنندگان این امکان را دارند که بسته به نتایج کارزار ، بودجه روزانه و تنظیم آن را تنظیم کنند.
  • تأثیر کیفیت تبلیغات روی موارد خط و هزینه برای هر کلیک. به دلیل کلیک بالا ، پیامهای تبلیغاتی شما می توانند در موقعیتهای سودآورتری نسبت به تبلیغات رقبا با CPC بالاتر نمایش داده شوند.
  • امکان انتخاب سایتهایی که تبلیغات نمایش داده می شود. می توانید سایت های مناسب را انتخاب کنید که جزئی از شبکه نمایش Google هستند.
  • هزینه کمتر برای هر کلیک در مقایسه با Yandex.Direct. رقابت در سیستم تبلیغات متنی Yandex در Runet بیشتر است ، بنابراین جلب ترافیک در آن گران تر است. لطفا توجه داشته باشید که این الگوی در کلیه سوله های تجاری کار نمی کند.

چه زمانی از گوگل ادوردز استفاده کنیم؟

تبلیغات متن می تواند در هر مرحله از توسعه پروژه مفید باشد. این کمک می کند تا به سرعت بازدید کنندگان هدفمند به یک سایت تازه ایجاد شده ، توجه مخاطبان را به یک محصول خاص ، تبلیغ یا محتوا جلب کنید. شما می توانید از تبلیغات در گوگل به عنوان بخشی از بازاریابی جامع آنلاین استفاده کنید. همچنین ، تبلیغات متنی می تواند به عنوان تنها راه جذب مشتری جدید در اینترنت عمل کند.

نحوه ایجاد یک حساب تبلیغات گوگل ادز و تنظیم اولین کمپین شما

به وب سایت Google AdWords بروید و وارد سیستم شوید. اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، برای یک حساب Google ثبت نام کنید. آدرس ایمیل و سایت خود را وارد کنید موافقت کنید که پیشرفت های عملکرد کمپین را بپذیرید. روی دکمه ادامه کلیک کنید

در مرحله بعد ، سیستم ایجاد اولین کمپین را ارائه می دهد. هزینه تخمینی روزانه خود را برای تبلیغات متنی تعیین کنید. مکان مخاطبان مورد نظر خود را مشخص کنید. برای تغییر مقدار پیش فرض پیشنهادی سیستم ، کادر انتخاب را به گزینه "من خودم آن را انتخاب خواهم کرد" تغییر دهید و از جستجو استفاده کنید ".

در قسمت "Networks" ، کادر کنار گزینه "Display Network" را پاک کنید. مبتدیان بهتر است که کمپین ها را در جستجو و شبکه به اشتراک بگذارند. این یک جزم نیست بلکه یک توصیه عملی است. پس از تنظیم چندین کمپین برای شبکه های جستجو و نمایش ، می توانید اثربخشی کمپین ترکیبی را آزمایش کنید. اما ضمن آشنایی با سیستم ، کار با جستجو و GDN به طور جداگانه راحت تر است.

کلیدهای پیشنهادی سیستم را براساس نتایج آنالیز سایت بررسی کنید. غیر ضروری را حذف کنید ، موارد مناسب را اضافه کنید.

در بخش "شرط بندی" می توانید اصل مناقصه را تغییر دهید. به طور پیش فرض ، تبلیغات گوگل از استراتژی خودکار "حداکثر کلیک" استفاده می کند. این الگوریتم سعی دارد تا در بودجه مشخص شده هرچه بیشتر کلیک به سایت برسد. این استراتژی برای تبلیغ کنندگان مشتاق مناسب است.

متن تبلیغ خود را بنویسید. این شامل دو عنوان و شرح است. لطفاً توجه داشته باشید که عناوین ممکن است در یک یا دو خط در جستجوی ظاهر شوند. عناوین حداکثر 30 کاراکتر دارند ، طول توضیحات 80 کاراکتر است.

دستورالعمل های زیر به شما در نوشتن یک تبلیغ موثر کمک می کند:

  • عبارت کلمه کلیدی را در عنوان وارد کنید. این یک پاسخ بصری را فراهم می کند و CTR تبلیغ را افزایش می دهد.
  • در ابتدای توضیحات از یک کلمه کلیدی استفاده کنید.
  • یک تماس برای اقدام را در تبلیغ خود وارد کنید. به کاربر بگویید که چه کاری باید انجام دهد. لیستی از الگوهای CTA ممکن است مفید باشد.
  • در تبلیغ خود از مزیت پیشنهاد خود تأکید کنید: تخفیف ، فرصتی برای دریافت چیزی به صورت رایگان ، ویژگی های محصول و غیره.
  • هر کلمه را در توضیحات بجز بخش های خدمات گفتار ، با حروف بزرگ بنویسید. این باعث افزایش کلیک در تبلیغات می شود.
  • تغییرات خود را ذخیره کنید و تنظیم خود را ادامه دهید.

شما اولین کمپین را ایجاد کرده اید. برداشتها پس از واریز وجوه به حساب شروع می شود. اکنون با انواع مختلف کمپین ها کار کنید و با تنظیمات سروکار داشته باشید. اما قبل از شروع ، به برنامه ریزی توجه کنید.

یک برنامه تبلیغات تبلیغاتی ایجاد کنید. آن را به هر شکلی قفل کنید. خروجی باید سندی باشد که ساختار حساب را تعریف می کند.

کمپین های موجود در طرح نقش واحد ساختاری اساسی را ایفا می کنند. گروه های تبلیغاتی عناصر ساختاری سطح دوم هستند. این را می توان با یک مثال نشان داد.

تصور کنید که لوازم جانبی را بفروشید و لوازم آرایشی را اصلاح کنید. برای تیغ های کلاسیک ، سیستم های جدید تیغ ، تیغ های برقی ، تیغه ها ، مواد آرایشی کمپین های جداگانه ایجاد کنید.

در کمپین تراشیدن برقی ، گروه های تبلیغاتی را اضافه کنید. آنها را با توجه به خصوصیات مهم ، به عنوان مثال ، بر اساس نوع دستگاه یا توسط سازنده ، گروه بندی کنید. به عنوان مثال ، گروه Rotary و Mesh Shavers را اضافه کنید. کمپین "آرایشی و بهداشتی" ممکن است شامل گروههای "کرمهای اصلاح" و "لوسیونهای ضد آفتاب" باشد.

کمپین ها و گروه های تبلیغاتی خود را نامگذاری کنید تا بتوانید محتوای آنها را تعریف کنید.

 


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها