خطاهایی هستند که توسط تقریباً همه افرادی که در تبلیغات گوگل مشغول تبلیغات هستند، ساخته می شوند ، اما اغلب حتی از آن آگاهی ندارند.

ما خطاهای پنهان معمولی را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد:

  • در تنظیمات کمپین AdWords
  • در مدیریت پیشنهاد
  • در تبلیغات
  • در کلمات کلیدی

خطا در تنظیمات کمپین های تبلیغات گوگل

1. نحوه چرخش تبلیغات
خطا
حالت پیش فرض چرخش تبلیغ AdWords ("بهینه سازی کلیک کنید") استفاده می شود. حالت چرخش دستورالعمل های Google برای نمایش در کدام یک از تبلیغات (در صورت وجود چندین مورد) است.

عواقب
1) ممکن است شما یک تبلیغ واقعاً خوب در گروه تبلیغ داشته باشید ، اما نمایش داده نمی شود.

2) اگر در حال آزمایش تبلیغات هستید ، نتایج آزمون در یک کمپین با حالت چرخش آگهی به طور پیش فرض تحریف می شود.

تحت تأثیر تبلیغات قرار دهید

راه حل
از حالت چرخش آگهی استفاده کنید "جایگزین بدون محدودیت زمانی: به طور مساوی تبلیغات کمتری و مؤثر را بدون بهینه سازی نمایش دهید".

تنظیمات چرخش آگهی AdWords

این تنظیمات باید دو بار بررسی شود:

1) اگر یک کار تبلیغاتی معتبر برای کار دریافت کنید (آنها آن را به شما می دهند ، مشتری با کمپین های تبلیغاتی AdWords موجود می آید)

2) اگر شروع به تبلیغات تبلیغاتی جدید می کنید

3) اگر آزمایش آگهی را اجرا کردید

2. تنظیمات شرکای جستجو (برای کمپین های جستجو)
خطا
عملکرد شرکای جستجوی Google (SPN - شبکه شرکای جستجو) کنترل نمی شود.

شرکای جستجوی Google Adwords را تنظیم کنید

لطفا توجه داشته باشید: خطا در حقیقت استفاده یا عدم استفاده از شرکای جستجوی Google نیست ، بلکه در این واقعیت است که اثربخشی آنها کنترل نمی شود.

عواقب

1) راندمان پایین شرکای جستجوی Google و هزینه بیش از حد بودجه کمپین های تبلیغاتی

2) میانگین موقعیت تحریف شده تبلیغات بر کار در بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی تأثیر می گذارد.

راه حل
ما گزارش را در مورد شرکای جستجو بارگذاری و تحلیل می کنیم.

به برگه "آمار سریع" بروید. دکمه "گزارش بارگیری" مورد "بخش - اضافه کردن بخش - شبکه با شرکای جستجو."

گزارش شریک جستجوی Google AdWords

 

در مرحله بعد ، ما از جدول محوری Excel استفاده می کنیم و اطلاعات مربوط به عملکرد شرکای جستجوی Google را دریافت می کنیم.

3. حالت هدفگذاری شبکه نمایش Google AdWords (برای کمپین های نمایش شبکه)
خطا
شبکه نمایش Google AdWords دارای 2 حالت هدفمند است:

هدف گذاری و مناقصه
فقط قیمت مناقصه
حالت هدف گذاری شبکه نمایش Google AdWords

اشتباه این است که از روشی استفاده کنید که به خوبی با اهداف یک کمپین تبلیغاتی خاص ارتباط نداشته باشد.

عواقب
یا تعداد بسیار زیاد ، یا برداشت های خیلی کم ، کلیک و غیره.

حالتهای مختلف هدف گذاری تبلیغات کلیکی گوگل

راه حل
اهداف تبلیغات را بررسی کنید ، که اکنون اولویت دارد. سپس تنظیمات تبلیغات تبلیغاتی را با توجه به اهداف تنظیم کنید.

4- روش نمایش تبلیغات
خطا
فقط از روش سرویس استاندارد تبلیغ استفاده کنید. روش استاندارد تبلیغات گوگل اجرای تبلیغات شما به طور مساوی در طول روز است.

روش ارائه آگهی تبلیغات در گوگل

عواقب
در طول روز ، تبدیل و فعالیت کاربر می تواند بسیار متفاوت باشد. بنابراین ، اگر برداشتهای شما به طور مساوی در طول روز پخش شود ، می توانید از ترافیک با ارزش استفاده کنید.

راه حل
اگر بودجه شما هنوز محدود نشده است ، روش شتاب در نمایش تبلیغات را آزمایش کنید و سپس نتایج را مقایسه کنید.

خطا در پیشنهادات تبلیغات کلیکی گوگل

5- مدیریت مناقصه فقط براساس معیارهای عملکرد سطحی
خطا
افزایش و کاهش پیشنهادات کلمات کلیدی فقط براساس CPA (هزینه در هر عمل) ، تبدیل و هزینه (هزینه).

عواقب
ناکارآمدی و "غافلگیری" از تبلیغات تبلیغاتی. همه تبدیل ها به همان اندازه مفید نیستند. کیفیت ترافیک حتی برای کلمات کلیدی با شاخص های عملکرد فنی مشابه می تواند بسیار متفاوت باشد.

حتی اگر برخی از معیارها خیلی خوب نباشند ، برای برخی دیگر همین کلمه کلیدی بسیار مؤثر خواهد بود.

یا مثالی دیگر. با قرار گرفتن در 3 موقعیت ، یک کلمه کلیدی می تواند از راندمان بالایی برخوردار باشد و رسیدن به عدد 1 در حال حاضر بسیار پایین تر است ، بگذارید ترافیک بیشتری بر روی آن انجام شود (نه نادرترین مورد).

راه حل
1) تغییر عمدی در نرخ ها ، وجود دلایل خوب برای افزایش یا کاهش قیمت پیشنهاد برای یک کلمه کلیدی.

2) ارتباط بین کلمات کلیدی خاص در سراسر حساب تبلیغ را درک کنید.

6. تنظیم پیشنهادات اولیه خیلی کم است
خطا
تنظیم پیشنهادات اولیه (CPC) برای کلمات کلیدی (هنگامی که کمپین ها تازه شروع می شوند) بلافاصله در سطح مورد نظر یا بر اساس پیشنهادات متوسط ​​قبلی.

عواقب
نرخ کلیک پایین
امتیاز کم کیفیت (QS)
موقعیت متوسط ​​پایین
راه حل
در ابتدا نرخ های بالایی را تعیین کنید و به شاخص های CTR و کیفیت بالا دست یابید و سپس کار سیستماتیک برای کاهش نرخ انجام دهید.

7. استفاده ناکارآمد از استراتژی های مناقصه (قوانین پیشنهاد)
خطا
کمبود ارزش واقعی از استفاده از استراتژی های پیشنهاد. یا خیلی کم به این استراتژیها توجه می شود - یک بار در آغاز آنها منصوب و فراموش می شدند.

عواقب
وقت بیش از حد در تغییرات واضح پیشنهاد قیمت تلف می شود.
تغییرات غیر منطقی در نرخ هایی که یک استراتژی شرط بندی واقعاً فکر نشده ندارند.
راه حل
1) برای تغییرات آشکار ، قوانین پیشنهاد دهید. تنظیمات اعلان را برای هرگونه تغییر تنظیم کنید.

2) کنترل قوانین استفاده شده از پیشنهادات را کنترل کنید و اغلب استراتژی های مناقصه را مرور کنید.

خطاها در Google AdWords Ads
8. URL مقصد
خطا
URL های مقصد ردیابی نمی شوند. اعتبار سنجی نشانی اینترنتی تبلیغ مقصد نیست

عواقب
کاربران می توانند به یک صفحه با خطای 404 ("صفحه وجود نداشته باشد") یا به صفحه دیگری مراجعه کنند که به درخواست آنها ربطی ندارد.

راه حل
برای بررسی URL های مقصد برای تبلیغات متنی ، زمان اختصاص دهید.

9. درج کلمه کلیدی (DKI)
خطا
درج نادرست کد DKI.
درج کلمات کلیدی برای کلمات کلیدی استفاده شده در گروه تبلیغ معنی ندارد.
عواقب
تبلیغات احمقانه ، متن بی ربط ، خطاها و علائم برجسته.

dki AdWords

راه حل
دوبار و سه گانه کد درج پویا کلمات کلیدی و کلمات کلیدی را بررسی کنید تا از استفاده از فناوری معقول شوید.

برای یافتن سریع درج کد اشتباه ، گزارش مربوط به تبلیغات را بارگیری کنید. برای کمک به اکسل بعدی.

چه چیزی را بررسی کنید:

کلید واژه Typos
استفاده صحیح از کد درج کلمه کلیدی
آیا استفاده از این فناوری برای استراتژی شما معنی دارد؟

خطاهای کلمه کلیدی ادوردز گوگل

10. کلمات کلیدی تکراری
خطا
اگر مرتباً گزارش هایی را در جستجوی جستجو (برگه "کلید واژه ها - جزئیات") انجام می دهید ، از این طریق می توانید سهواً کلمات کلیدی را در حساب خود کپی کنید.

به عنوان مثال ، با جستجوی یک گزارش ، یک کلمه کلیدی جدید را به کمپین تحلیل شده اضافه می کنید و سپس معلوم می شود که این کلمه کلیدی در یک کمپین دیگر در همان حساب قرار دارد.

همچنین ممکن است وقتی کار خود را روی یک حساب تبلیغاتی موجود با ساختار پیچیده و گیج کننده شروع کنید ، شرایط ایجاد شود. شاید نسخه های تکراری در آنجا وجود داشته باشد ، یا آنها را به اشتباه اضافه کنید.

کلمات کلیدی تکراری همیشه رخ می دهد.

عواقب
کلمات کلیدی با یکدیگر به رقابت می پردازند و پیشنهادات را افزایش می دهند (CPC).
شرایط جستجو تبلیغاتی را که می خواهید نشان نمی دهند.
راه حل
مقاله اصلی توصیه می کند گزارش گزارش کلمه کلیدی را بارگیری کنید و سپس با استفاده از جداول محوری اکسل به دنبال نسخه های تکراری باشید. یک روش آسان تر برای پیدا کردن کلمات کلیدی تکراری در Google AdWords با استفاده از ویرایشگر AdWords وجود دارد.

مقاله مفصل با دستورالعمل های مرحله به مرحله برای پیدا کردن نسخه های تکراری.

11. غفلت از کلمات کلیدی منفی
خطا
تنظیم واضح ترین واژگان کلیدی منفی هنگام ایجاد یک کمپین تبلیغاتی و عدم کار بیشتر با کلمات کلیدی منفی.

یک اشتباه جدی تر وقتی است که کلمات کلیدی منفی به هیچ وجه تنظیم نشده اند.

عواقب
ترافیک بی ربط ، غلبه بر هزینه ، نمره کم کیفیت ، تقاطع میان کلمات کلیدی بین.

راه حل
تجزیه و تحلیل منظم از گزارش پرس و جو جستجو (SQR). برگه کلمات کلیدی - برگه جزئیات.

گزارش جستجوی جستجوی AdWords

از کلمات کلیدی گسترده کمپین با کلمات کلیدی منفی بسیار باریک در سطح گروه تبلیغی Google AdWords استفاده کنید. علاوه بر این ، شما نیاز به تجزیه و تحلیل پرس و جوهای جستجو بین گروه های تبلیغاتی (متقابل منهای یک) دارید.

گزارش درخواستهای جستجو را در اکسل بارگیری کنید. یک جدول محوری برای نمایش داده شدگان جستجو و تعداد گروههای تبلیغاتی ایجاد کنید.

مثال گزارش پرس و جو جستجو

 

در مثال بالا ، یک جستجوی جستجو پیدا کردم که در 2 گروه تبلیغی مختلف ملاقات کرد. شما باید در یکی از آنها این جستجوی جستجو را به عنوان یک کلید واژه منفی اضافه کنید.

مقاله کلمات کلیدی منفی Google AdWords.

12. امتناع از نام تجاری خود
خطا
از کلمات مارک شخصی خود در کلمات کلیدی یا نبود استراتژی برای کار با درخواست های توهم استفاده نکنید (کار با آنها به عنوان بخشی از کمپین های تبلیغاتی معمولی).

عواقب
از دست دادن تقریباً 100٪ تبدیل ارزان (زیرا کاربر به مارک و پیشنهاد شما علاقه مند است).
رقبا می توانند از مارک شما برای نمایش تبلیغات خود استفاده کنند.
راه حل
همیشه یک استراتژی اختصاصی جداگانه برای کار با پرس و جوهای برند ، مزایای خود را به حداکثر برسانید
نظارت بر وضعیت با درخواست های برند ، تجزیه و تحلیل اقدامات رقبا.
13. جستجو مجدد (RLSA) و کلمات کلیدی.
خطا
برای شرکتهایی که از Google AdWords Remarketing جستجوی Google AdWords (RLSA) استفاده می کنند ، از یک استراتژی کلمه کلیدی سنتی استفاده کنید.

عواقب
پوشش محدود کمپین های RLSA ، استفاده از همه مزایای این ابزار.

راه حل
در کمپین های RLSA از کلمات کلیدی مطابقت گسترده تر و کلمات کلیدی عمومی استفاده کنید.

لیست های پیشرفته و پیشرفته ای از مخاطبان بازاریابی (با هدفمندترین مخاطب) داشته باشید.

 


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها